Kaisa: ..

Hejsan, vi har typ haft jätte bra lektioner, eller vi har inte måsta göra så mycket.
På svenskan ser vi på "I taket lyser stjärnoran", på språkvalet såg vi typ en fakta film, på musiken,, jag det är ju musik, på matten hade vi typ bara en låååång genom gång, på so:n satt vi och lästa i 30 min och på no:n, sex och samlevnad.
Efter skolan så for jag och Alice till Casper, han hade lovat mej att få spela "lol", och jag måste bara få säga att jag kungar på det *host*..
Jag sög.
Dom hade ingen mat så jag åt typ 5 st luftkakor som inte gjorde nån jävla skillnad så jag typ dog.
Jag tog fem-bussen hem och Torsten (våran busschaför) backade typ ända fram till mitt hus, för annars måste jag typ gå från en korsning, men aja..
Nu MÅSTE jag gå ut med några salamikorvar för båda mamma och pappa har typ damp så, hej då, kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback