Kaisa: sol

Hejsan, förlåt tt jag inte bloggade igår men Kim och Tobias fyllde år och direkt jag kom hem skulle jag typ hjälpa till så jag hann inte. Sen typ halv fem så kom Theo och hans familj sen lite senare kom Fanny och hennes familj. (våra kusiner).
Jag hade iaf kul men resten av kvällen mögla jag typ bort i soffan..
Jag var på coop två gånger igår och köpte mjukglass båda gångerna. Den andra gången fick jag och Frida gratis glass för hon trodde vi var 12år. Sen for vi till en lekpark på A-torp och juste vi hade typ 2timmar och 45mins hål.
Idag ska jag inte göra nått, jag ska tjocka mej, och sen träna bort det..;$ fast jag får inte träna så jag har ett problem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback