Kaisa: Love me back

Hejsan. Kom nyss hem. Sitter och äter kakor. okej, men det var engetligen tänkt att jag skulle följa Paj på stan, men jag orkade tyvärr inte för jag hade inga pengar och jag är JÄTTE trött.
Vi har inte gjort så överdrivet mycket idag. På lunchen tänkte vi köra kurragöma med dunk, men vi orkade inte.
Vi hade matte prov idag, skrev jag det igår? men igår gjorde vi iaf A-delen och idag gjorde vi B-deleln och ska jag vara ärlig så fattade jag typ inget. Men eftersom att mina smarta kompisar sa vad det blev så märkte jag att så fel gick det ju inte.
På so-no:n såg vi på film efter som att våran no-lärare var på kurs så vi fick se film hela so:n och no:n.
Det var nog allt.
Puss hej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback