Kaisa: Like a boss

Tjenare.
Jag typ tillbringat hela dagen med Lisa Hallin eller typ halva då men ändå. Jag sov till typ halv 11 och jag fick jätte panik för att vi hade match halv 12 inte för att jag skulle spela men jag är sjukt seg på morgonen.
Men jag duchade, åt och for. Vi vann med 7-0 och i fredags spelade dom match och vann med 7-0 då också, så det är bara helt awesome.
Sen for jag till Lisa, vi gick till coop och köpte mjukglass. Fövånad?
Sen gick vi tilbaka och solade i typ 30 min, sen gick vi till en lekpark men gick tillbaka typ direkt för att äta mer glass.. ;$
Nu sitter jag är med mej och mejsjälv helt forever alone och lyssnar på musik och jag är jätte ledsen för jag sprängde mina ögtalare igår och dom var typ nya..:(
Nu ska jag duscha igen. Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback