Kaisa: Internet.

Tjo. Jag har inte haft internet på, ja igår.. Så jag kunde inte blogga.
Men vi hade två matcher igår och det gick uselt, det var fan pinsamt. Först mot Rönnskär det blev lika och den matchen gick väl hyfsat bra.
Men sen typ 18:00 spelade vi match mot Morön 99 och dom är ju inte dåliga men asså jaa.. Det blev lika och jag stukade foten när det var 10 min kvar. Sen skulle jag egentligen var med Fanny Lundmark efter matchen men det blev inte heller och på zon var den en tjej som typ våldade sönder min vad, men jag ville inte säga nått för då skulle jag inte ha fått spela.
Jag har ont i ryggen också för på Rönnskär matchen fick jag en tackling och jag ba flög och landade på ryggen, och jag fick ont i ryggen och handleden då men jag sa inte någonting om ryggen för då skulle jag typ inte heller fått spela så jag sa bara att jag fick ont i handleden. För man använder ju inte handleden lika mycket när man springer.
Det var min går dag.
Ja orka inte skriva nått om idag för jag har inte gjort ett piss idag så.
Puss hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback