Kaisa: I got the magic in me, everytime i touch the track it turns into gold.

Hejsan, kom alldeles nyss hem från skolan. Vi hade brännboll på idrotten och ja hade inga kläder för jag hade inte planerat att vara med, men jag provade och det gick faktiskt bra.
På lunchen for vi till coop och köpte chips och en dricka till engelskan. Vi såg världen sämsta film på engelskan asså den riktigt sööög!
På elevensval så var jag inte med för vi skulle typ köra någonting som inte var så bra för min fot så vi var tvungen att gå till travet och tillbaka. Jag gick men Anton fast vi gick till mackarna och typ halva vägen upp, sen vände vi.
Efter skolan stannade jag, Paj, Tuva, Kevin, Ardian och Alexander och vi satt i gula och skulle driva med Liam (kevins lillebror). Vi sa att han skulle komma till skolan och att Paj var sjukt kåt osv.
Men snart ska jag på min första träning på typ en vecka men känns som typ ett år!;$
Aja,,
Puss hejs.♥
Väsldens bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback