Kaisa: Bara för att tidsfördriva tiden.

VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen.
Vem fick du senaste sms av? Linnea.
Vem tänker du på nu? jadu.
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma.
Vems hus var du senast i? Mitt?
VAR
Var är din mobiltelefon? På min mage.
Var handlar du mest? Godis:$:$:$
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gina.
Var åkte du senast bil? Träningen.
VAD
Vad åt du senast? Bulle.
Vad drack du senast? Cola.
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta.
Vad är den närmaste saken som är blå? En kudde.
Vad har du på fötterna? Ingenting just nu.
Vad är din favorit färg? Typ alla blåa nyanser , och svart.
Vilken film såg du senast? Kom inte ihåg.
Vad hör du just nu? Some die young.
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? ja.
Tyckt att din kusin är het? njae.
Sovit naken? haha ja.
Kört över hastighetengränsen? Nej, men jag har cyklat över den med min superduper snabba cykel:]
Målat om ditt rum? Nej, men har tapetserat.
Dansat framför en spegel? ja.
Fått hicka? ja.
Dumpat någon? ja.
Stulit pengar från en kompis? Nej!
Varit i slagsmål? Nä de tror jag inte. Inte seriöst isf.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Oja.
Älskar eller saknar någon nu? Jaop.
VEM
Vem är i rummet med dig? Jag.
Vem fick du senaste sms av? Vet inte, får tillbaka mobilen imorn.
Vem tänker du på nu? Din mamma
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vems hus var du senast i? Hemma.
VAR
Var är din mobiltelefon? The phone house.
Var handlar du mest? Vet inte.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Cubus
Var åkte du senast bil? Hem.
VAD
Vad åt du senast? mat?
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta.
Vad är den närmaste saken som är blå? Ett halft kort
Vad har du på fötterna? Nothing
Vad är din favorit färg? Röd eller limegrön
Vilken film såg du senast? Vet inte.
Vad hör du just nu? Porstar
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Jodå.
Tyckt att din kusin är het? nej.
Sovit naken? Säkert
Kört över hastighetengränsen? Ne.
Målat om ditt rum? Inte hela.
Dansat framför en spegel? Nej?
Fått hicka? Vem har inte?
Dumpat någon? jo.
Stulit pengar från en kompis? Aldrig!
Varit i slagsmål? Beror på hur man ser det.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja?
Älskar eller saknar någon nu? mm..
Lånade listan från Paj eller inte för att jag kommer lämna tillbaka den men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback