Kaisa: Awesome natt osv.

Hejsan, jag kom typ nyss hem från Wilma. Det var helt awesome och vi har typ flummat sönder..
Först var det bara jag, Wilma, Frida och Alice, vi låg typ och sniffade sönder hennes matta. Sen kom Tuva och Paj.
Vi skulle se film och så men filmen typ började lagga sönder så vi kunde inte se den, så vi typ låg och skratta åt inget ist. Sen skulle vi typ se en annan film men den var så tråkig så vi stände av.
Sen gick vi upp och typ dog av allt vi sa osv..
Sen blev vi skit trötta och låg typ bara och drygade. Vi gick typ och la oss vi 3:00 kanske. Halv 9 vaknade vi av att det hade kommit in en fågel i rummet.
Sen provade vi se filmen klart och då funka den, till frukost/lunch så fick vi plättar, sen gick vi upp igen och såg klart hela filmen.
Nu kanske det står konstigt nånstans men jag är trött, och nu ska jag upp och duscha.
pusshejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback