Kaisa:

Hejsan. På svenskan idag satt typ jag, Alice, Kevin och Johan och härmade citat från "lillabloggen" asså det var as kul, vi fick inte så mycket gjort på svenskan men, det är inte så brottom tror jag och när jag kommer igång så brukar det ofta gå ganska så fort, kanske inte så noga men det blir gjort.
På lunchen så spelade vi fotboll (som vanligt då), eller det blev som inte så mycket fotboll för att ingen orkade typ inte.  På no:n så har vi sex och samlevnad och vi testade tre olika bindor och tre olika tamponger. Det var ganska kul, men Malin sa till killarna att dom var bättre än tjejerna så man ba, jaha tack det värmar riktigt mycket..
Efter skolan så var jag med Frida Lindgren och vi bakade kladdkaka, fast det blev som ingen kladdkakadet var typ som en bulldeg. Men jag och Frida eller jag och Lisa eller alla vi tre har aldrig lukats göra en bra kladdkaka och jag tänker intesäga hur det har blivit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback