Lisa: Not Afraid

Ett halv år sen...

Hejhej ! Jag tog bort tbå inlägg som jag skrev för ett tag sen för att dom gjorde jag bara för jag hade as tråkigt.
Just nu så sitter jag och gör mig klar tills jag  ska fara till Wilma och va med en masssa folk, Det blir nog grymt!
och man kan ju inte göra sig klar utan att dunka musik så de gör jag också.
Jag är ganska glad över att jag har rummet i källaren för ingen hör min "fina"röst och dom bryr sig inte om hur hög volym jag har så de är ju ganska chill.
Imorgon 10 i 10 har jag träning till halv 12 sen efter de ska vi på kalas så jag kommer nog inte hinna blogga förän på kvällen när jag kommer till mamma, Kaisa håller nog bloggen uppdaterad med hennes inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback