Kaisa: Svalkar vinden

Hej...
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller vad jag ska börja med, jag har så mycket att berätta!
Men vi har ju haft en smink fri dag idag. Från början kände jag men jätte ful osv. Men sen upptäckte att det bara var jag som brydde mej.. Och när jag, Frida, Alice, Wilma och Tuva satt i No1:an så kom Ludvig och Alexander inspringandes och typ putta undan alla bord typ. (dom körde tagen och vi satt bara där för att vi hade inget att göra..)
Sen efter ett tag tänkte vi efter och vi ba, asså jag saknar typ när vi hade så kul och körde tagen osv.
Ofc så slutade de med att typ hela våran klass var med och körde tagen.

Efter skolan gick jag på stan med Alice, Frida, Paj och Tuva.
Sen fick jag typ panik för klockan jag 20 över 4 och jag skulle vara på busstationen (stavning) 15 över 4.
Men nu orak jag inte skriva nått mer hejdå.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback