Kaisa: Somebody I used to know

Hejsan! Vi hade visst lagdag idag och det visste inte jag. Vi hade typ svenska lektioner, musik och två mentortider eller vad man nu säger. Vi var lika mogna som vanligt och körde "tagen" igen och den här gången fick vi med några till.  Efter skolan gick jag och Wilma till morön för vi hade träning. Hm.. Asså träningen gick skit och vi hade löpning före fast jag var så otaggad så det går inte att förklara. Så var jag jätte negg och typ förstörde allting kändes de som, och såklart skulle jag falla och typ skrapa upp mitt sår på knäet.
I morn har vi match 19:30 "UTE" är skit taggad, men vi är förlite folk så vi skulle låna in tre 99:or "Elvira Lindström, Sofia Lindmark och Sofia Lindfors".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback