Kaisa: Orkar inte..

Asså jag är så grymt sur men jag vet inte varför..
Vi började som vanligt med att vara "vi", asså våran underbart "mogna" klass "7B".
Rättare sagt vi körde tagen.
Tre stycken av oss halkade, och såklart skulle en av dom vara jag..
Men aja, jag skulle typ ta Kevin men då skulle han vara lite ninja och hoppa över ett räcke, men sen halka han typ på gruset.
Då tog jag han, sen när jag skulle springa in så halka jag för att jag var typ böt under skorna, och halka på en metalltrappa..
Jag kände att det gjorde ont men jag trodde att det bara var ett skrap sår.
Sen typ gick jag och satte mej, då kom Tuva, Alice och Frida.
Vi gick en bit sen jag ba, asså jag måste kolla om jag blöder. Såklar gjorde jag de och jag fick panik för det blödde as mycket, och jag har blodfobi och ja...
Jag börja typ stört gråta får ingenting.
Sen efter lektionen så gick Tuva till skolsystern för hon hade också halkat och fått ont i handen.
Och nu har såret sprukit och jag orka bara inte..
Det blev ett ganska så långt inlägg men jaja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback