Kaisa: Naw

Hej, jag sitter på mammas jobb och bloggar. På svenskan har vi börjat jobba med bloggar, vi kollade på jag och Lisas blogg och sen skapade vi typ en klass blogg som typ ska vara en skoluppgift. Vi hade kompeftermoiddag och vi fick glass när vi slutade.
Sen for jag, Frida, Tuva och Paj hem till Tuva och typ flummade sönder från början och typ fotade varandra sen blev vi skit trötta och typ deckade i Tuvas soffa. Vi skickade och frågade några om dom ville vara med oss, men egenligen orkade inte vi vara med dom så det var bra att ingen svara. Nog för att vi skickade till typ bara 2 st. Vi gick till stan ist och kollade på converse och jag vill ha röda, dom är så sjukt snygga.
Snart ska jag göra mej klar för träning, hej då puss!(a)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ska vara extra elak nu.

Har RÖDA converse :3

2012-03-30 @ 17:09:38
URL: http://louist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback