Kaisa: Fall For You

Hejsan. Nu innan jag börjar så vill jag bara skriva att jag fick "C" på en No uppgift, den handlade om försurning och jag blev sjukt stolt för jag trodde verkligen att jag skulle få "F"!
Okej, det var de..
Vi hade engelska prov idag, eller det var inget prov det var typ bara att man skulle skriva en uppsats, men det var ändå som ett prov fats aja.. Vi skulle typ skriva om den bästa dagen/kvällen nånsin typ. Vi hade hål efter engelskan och då satt vi typ och sjöng, det var fett awesome och tyvärr eller ja, så brydde vi oss inte om att 7A hade lektion.
Efter skolan gick jag på stan med, Julia, Clara, Matidla och Albin. Jag hämtade mina fotbolls skor och köpte en ring. Nu ska jag se hockey ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback