Kaisa: Midsommar idag jau.

Glad midsommar, visst säger man så, eller fin midsommar?;$
För att midsommaren är ju som fin? Blommor och sånnt skit, men den ska ju som vara glad också.. När man typ är med familjen eller någar andra då ska man ju som vara glad.. Men aja. Hahahah kul att läsa det där också.
 
Men vi ska typ fara till Lasse kl 17.00 och jag ska ut och springa snart för jag blev jätte sur när det givk jätte dåligt på träningen igår, så nu ska jag som straffa mej själv och springa runt byn, jag brukar springa men inte runt hela byn. Det är 7-8 km, och nu ska jag inte stanna, ska försöka iaf.
 
Men ha en fiiin midsommar och  en god och glad kexschoklad:)♥
Ha det bäst!
Kaisa, bjuder.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback