Kaisa: Jag kan inte med det här..

Hej, asså jag kom hem sen såg jag att bloggsidan ser annorlunda ut, dom har typ uppdaterat den och jag kan inte med den så jag tycker att den är jätte jobbig nu..
Men aja, kl typ 12.00 kom jag till stan och då träffade jag min kusin Theo som skulle klippa sej. Sen gick jag med dom till max sen gick jag 12.20 och då träffade jag Tuva och Felicia, sen gick dom och jag skulle vänta på Fanny. Sen kom Frida och hon hade fixat ett bank kort nu så. Sen smsa Fanny och sa att hon skulle bli sen, då letade jag igen Tuva och Felicia och då har Frida hittat dom och dom var på "Body shopen".
Sen kom Fanny då gick vi på stan och hade typ inget att säga för när man inte träffas på ett tag så blire det bara så.. Men sen gick vi och fika på Waynes och fikade sen började vi bara prata om Umeåfotbollsfestival och det var jätte kul och vi insåg att vi hade och såg jätte roliga saker där åh, det var så kul och jag är så taggad på att fara till Umeå i år också.
Puss hej.
Random vätska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback