Kaisa: Hemma i Norrland.

Hejsaan. Är hemma nu efter en lååååång vecka i Kroatien. Det var faktiskt väligt kul, men jävligt varmt om jag får säga det själv. När vi for hem idag så var det 36 grader så..
Jag har typ inte så mycket att skirva om, jag har haft jätte kul men jag saknat alla mina så kallade vänner och fotbollen. I Kroatien är fotbolls EM och de jätte stort så det var jätte häftigt är Kroatien hade match, det var typ fest överallt och det fanns typ 10 barer på en gata och dom var proppfulla med skirkande fans osv osv..
Jag har tagot några bilder och ska ladda över dom men inte nu, för jag är jävligt trött..
Dirket jag kom ut ur flygplanet kände jag lukten av Norrland det luktar tall, men jag har saknar gamla kalla Svergie.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback