Kaisa: Dålig uppdatering

Förlåt att jag suger på att uppdatera bloggen men, jag hann inte igår för jag försov mej igår och gjorde mej klar på 30 min. Det började med att jag inte hade sattit på alarmet på mobilen så jag vaknade 11.00 drygt och pappa skulle komma och hämta mej halv 12.00 typ. 
Sen for jag på stats med Paj, Tuva, Lisa och Linnea. På kvällen såg jag Veronica Maggio och Takida med Emma Lundholm och Felicia Jonsson, det var jätte awesome.
Vi kom hem typ kvart i 2 och jag gick och la mej kvart i 3.
 
Idag har jag inte planerat nått jag har varit på stan men jag var inte på stats, det blåser och är kallt och inte alls kul, man kan inte göra nått och vi har uppehåll med fotbollen så nu känner man sej jätte lat.
puss hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback