Kaisa: -

Nämn tre bra saker hos dig själv: Glad oftast, hjälpsam, possetiv på det mesta.
Nämn tre mindre bra saker hos dig själv: Är inte så bra på lyssna men jobbar på det, många dåliga vanor, får damp när jag stressar.
Vad är du rädd för: spindlar
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Inget helt ärligt.
Det roligaste jobbet du haft/har: inget
Har du körkort och egen bil: nejs
När tog du ditt körkort: .
När grät du senast: Nån vecka sedan.
När skrattade du senast: Igår
Vem åkte du bil med sist: Padre
Vem åt du mat med sist: Winona
Vem sov du hos sist: Amanda
Vem sov hos dig sist: Olivia
Vad var du rädd för när du var liten: mycket
Vad ville du som liten bli, när du blev stor: Polis vill fortfarande det.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: några gg.
Värsta smärtan du råkat ut för: vet inte , när jag åkte till akuten för att jag hade virus som sprides sej i magen kunde inte ens gå.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mycket
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: mycket
Har du någonsin sportat: ja
Någon du ser upp till: Vetinte.
Vad finns alltid i din handväska: mycket
Har du varit utomlands någon gång: ja
Vilken plats var finast: -
Största stad/städer du varit i: Västerås
personligt:
Har du någonsin tagit eller provat droger:aldrig kommer inte göra det heller.
Prövat röka: nej
Prövat snusa: nej
Druckit: yes, smakat.
Har du piercing eller tatuering: jag hade hål i läppen men tog bort det, ska ta hål i naveln i sommar.
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Faller alldrig pladask för en kille. Hur han än ser ut.
Finaste komplimang du fått: Mitt hår , mina ögon , mina läppar, mycket.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: nej
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: ja
Hur många sex-partners har du haft: haha, inga.
Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: storstad
Hamburgare eller pizza: Hamburgare
Kött eller fisk: kött
Hund eller katt: Hund
Aftonbladet eller expressen: inget
McDonalds eller MAX: max, donken smakar apa.
Vin eller Öl: sider
Charter- eller skidsemester: -
Sverige eller Utlandet: utlandet
Sport eller nyheter: sport
Hockey eller fotboll: fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelaroll.
Sommar eller vinter: sommar
Vår eller höst: vår
Flyg eller tåg: tåg
Bil eller buss: bileeen
Nämn tre bra saker hos dig själv: Glad, positiv, jag är jag.
Nämn tre mindre bra saker hos dig själv: När jag har psm är det fan inte kul, blir lätt irriterad, blir lätt trött
Vad är du rädd för: Maskar
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Typ inget;$
Det roligaste jobbet du haft/har:-
Har du körkort och egen bil: Nej
När tog du ditt körkort: i framtiden :)
När grät du senast: Vetint
När skrattade du senast: Idag
Vem åkte du bil med sist: Mamma
Vem åt du mat med sist: Jag och mejsjälv
Vem sov du hos sist: Mej
Vem sov hos dig sist: Min kusin tror jag.
Vad var du rädd för när du var liten: Ett mjukisdjur som satt under min säng:$
Vad ville du som liten bli, när du blev stor: Vetint, tänkte aldrig på det.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Vetint
Värsta smärtan du råkat ut för: Har dåligt minne så jag kommer inte ihåg;$
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Fotbollen
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Min kära bror.
Har du någonsin sportat: Självklart!
Någon du ser upp till: Jag är kort så, många.. x)
Vad finns alltid i din handväska:-
Har du varit utomlands någon gång: Ja såklart!
Vilken plats var finast: Man kollar ju inte på sånt..
Största stad/städer du varit i: Vet inte vad som är störst..

Prövat snusa: Nej
Druckit: När jag var mindre trodde jag att ett vitt vin som var i en kanna var päronsaft så, ja, men inte med flit.
Har du piercing eller tatuering: Hål i öronen.
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Du jag är stadig.
Finaste komplimang du fått: -
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Vetint.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja.
Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Landet
Hamburgare eller pizza: Hamburgare
Hund eller katt: Katt
Aftonbladet eller expressen: Jag läser typ aldrig.
McDonalds eller MAX: Max
Vin eller Öl: Vin luktar godare?
Sverige eller Utlandet: Inte Sverige iaf.
Sport eller nyheter: Sport nyheter är tråkigt.
Hockey eller fotboll: Fotboll men hockey är roligare att kolla på.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar inte så stor roll, men blonda killar är söta.
Sommar eller vinter: Sommar heltklart!
Vår eller höst: Våren är blöt, hösten är tråkig, men våren efter våren kommer sommaren så, våren.
Flyg eller tåg: Tåg, det är iaf på marken.
Bil eller buss: Bil.
Bjuder på dom två. Blev ni glada nu?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback