Kaisa: Träningsnarkoman..

Hejsan, en grymt ointressant dag om jag får säga det själv. På lunchen slutade det med snöbollskrig.. För var det killarna från våran klass som började kasta på jag, Alice, Frida, Paj, Wilma, Tuva och Lisa. Sen kom typ alla från 7d och började kasta på dom i våran klass.
Efter skolan löpte vi till morön, och asså det blev så sjukt varmt! Vi började med att springa i långärmad men slutade typ med sporttopp. Träningen gick skit för jag fick typ ont i höften oc sen skulle vi typ nicka men då träffade den mitt på huvudet och det gör för jävligt och. Jag har typ fortfarande ont, och sen kunde jag typ inte vara med på spelet i slutet för att jag hade så ont. Så tack vare det får jag inte spela träningsmatchen mot p-99 imorn och jag var as taggad, men nu är jag skit depp och jätte besviken..
När man får frågan av sin ledare.
"visst är det roligare att spela en seriematch?"
och man inte tycker det, vad kan man svara om inte, "ja?"
En seriematch,, man möter typ samma lag om och om igen.
även om det är myckle f-17 eller vad dom nu sa..
Det är ändå inte lika kul som att vinna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback