Kaisa: Tänker på dej dag som natt..

Hejsan! Hela dagen har jag gått runt och sjungt "min största första kärlek" den går bara inte att få ut ur huvudet..
Jag har nästan inget att skriva om eller jo men det kanske går snabbt eller inte. Efter skolan for vi på stigs och köpte mackor, sen for vi (jag, Frida, Alice och Paj) till kansliet och bara chillade. Vi hade skit kul och vi typ flummade sönder.. Sen typ skrev vi på en whiteboard tavla med en whiteboard penna..
Sen kom typ alla och träningen gick väl hyfsat bra. Vi tränade tillsammans med Sunnanå 2. Vi körde tresoners och spelade match med blandade lag från vårat och Sunnanås 2, det gick väl hyfsat.
Tagga löpning i morn!
Tar typ livet av mej om det snöar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback