Kaisa: Something is wrong..

Hejsan, en ganska så kulig dag idag. Jag fick typ jätte mycket beröm på svenskan så jag blev gnaska så jätte glad då. På lunchen for vi på coop, jag var nyttig och köpte en gurka. Alla typ stirrade och några i 9an ba, hon hade en gurka, varför äter man gurka, men asså gurka är ju skit gott..
Kul liv sitter och skriver om en gurka..
Sen direkt efter skolan hade vi match mot p-99. Vi hade samling 15:30 och vi slutade 15:20 så det blev jätte brottom. Men vi vann iaf med 2-1, fast jag var jätte nervös. Jag stod en halv halvlek också och jag brukar ju spela forward så det kändes lite konstigt. Jag höll iaf nollan, men mina utsparkar gick anus..
Men jag tycker ni var jätte duktiga, ni var snabba och ganska så svåra att möta. Men ofc var det kul och vi är ju äldre än er så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback