Kaisa: Now when I know I have lost you..

Hej, förlåt för DÅLIG uppdatering, men det har inte precis varit dom bästa dagarna..
Jag hoppas verkligen inte att vi har förlorat alla läsare men, ja.. Jag orkar verkligen inte blogga.
En av mina kompisar mår jätte dåligt och hon tycker att det bara är hennes fel, att det bara är hon som har gjort fel och till-och-med när hon har hört "den" säga att allt bara är hennes fel. Jag blir så grymt sur..
Om du skulle se det här och att du vet att det är du, så vill jag att du ska veta att du är världens underbaraste och du ska inte låta någon få trycka ner dej, och skylla på dej. Du ska fanimej inte ta åt dej. Det är inte ditt fel, du har inte gjort något fel!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback