Kaisa: Kan väl ta mej tiden..

Hej, jag hade inte tänkt att blogg ikv, jag orkar egentligen inte. Men första skoldagen efter lovet känns, tungt.
Det är iallafall våran klass tur att så i kafeterian, på förmiddan stod Alice och Frida, eftermiddan stod Wilma och Alice. Ja, Alice stod hela dagen. På fredag förmiddag står jag och Frida.
Vi hade matte efter lunch och eftersom att Wilma stod i kafeterian och Kevin var sjuk hade inte jag någon att prata med på matten, så jag jobbade faktiskt ovanligt bra.
Nu sitter jag och äter vindruvor, lyssnar på musik, dator, tv och försöker att göra en matte läxa.
Hejsan jag låssas som ingenting också, jag tror det går bra.

jag bara älskar den här bliden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback