Kaisa: Inget funka

Hejsan. Jag har typ varit jätte depp idag. Jag har haft skit mycket träningsverk(värk?) i mina lår.. På elevens val så hade vi världens dåligaste och jobbigast lärare, jag skulle kunna strypa hon typ..
Vi hade vikarie på engelskan men hon kunde typ inte ens engelska, till och med jag var typ bättre och jag är inte så jätte bra. Efter skolan for jag, Alice och Frida på stigs och köpte en macka och sen for vi till kansliet och typ degade sönder där till 17:05.
Träningen gick skit för att jag hade så mycket träningsverk(värk?) i mina ben så jag inte ens kunde gå. Då kände jag med sjukt dålig och jag ville inte träna, men om jag inte hade gjort de hade jag typ inte fått spela på lördag och söndag , och det var bara träningsverk så jag träna endå..
Puss, hej nu ska jag se hockey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback