Kaisa: I miss my number.. "14" in my fucking heart.

Hejhej! Vi hade en redovisning på engelskan om våran favorit sak, vi skulle skriva typ hur vi fick den, när osv. Sen skulle vi läsa upp den för klassen. Jag läste upp sist men det ville jag, vi var 14 i klassen och 14 är mitt lycko nummer,så jag tänkte om jag hade det skulle det gå bra. Paj fick ha sitt tur nummer också (9). Det gick bättre än vad jag trodda men jag var typ nervös.
Efter skolan for vi till träningen, vi fick veta att vi skulle möta p-99 igen på tisdag. Träningen gick väl sådär jag är typ seg i benen.. Sen mötte vi i slutet f-99.
Har just fått veta att jag och Lisa har bytt matchtröjor.
Hennes var typ för liten och jag hade en större så nu har jag nr. 20..
Inte för att vara dum men jag har aldrig gillat nummret 20.
Det är bara ivägen, onödigt och fult.
(Det är iaf vad jag tycker.)
Jag vill ha tillbaka mitt gamla nummer "14"
jag hade nyss nummer 4 nu har jag 20.
Jag antar att jag bara måste glömma mitt lyckonummer.
14.
Men 20 är ju bättre än inget, kanske.



Kommentarer
Postat av: Paulina

Fast de gick ju skit med mitt turnummer... Fast du ver jätteduktig!!<3

2012-04-27 @ 20:12:07
URL: http://alicepaulina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du var ju ändå jätte duktig!<3

2012-04-27 @ 22:53:26
URL: http://kaisaochlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback