Kaisa: Hey, I just met you and this is crazy, but here's my number, so call me, maybe?

Hejsan, det blir ett kort inlägg nu, för jag är trött och jag har nästan inget att skriva om. Men jag måste bara säga att våran svenska ägde fan! Vi typ diskuterade om olika pesioner man skulle vilja bygga upp en stad med. Dom hade olika åldrar och typ olika yrken. Alla dissade typ en 52 årig hemmafru som hette Astrid och några var typ helt emot en kille som hette Axel som var 25 år, arbetslös, ägnade mycket tid åt att lata sej och var vegitarian och många ba: Men han är ju vegitarian det är fan inget att ha..
Efter skolan stannade vi kvar as länge, så jag kom typ hem vid fem och vi slutade 14:15.
Men nu orkar jag inge mer hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback