Kaisa: Degen blev lååååång.

Hejhej. I morse så körde bussen ner i diket ett par gånger, vi fick byta buss för att var så jävla dum i huvet och körde typ med flit ner i diket, ja jag fattar inte riktigt hur han tänkte. Vi kom en timme försent till skolan fast det gjorde inte så mycket. Vi hade idrott på soo shim så vi gick dit i ljupsnön med converse, myyys. Jag var helt grnomblöt när vi kom fram. Vi hade typ nått som började på H.
Sen gick vi tillbaka till skolan för vi hade träning och hade hämtning vid skolan.
Men jag orkar typ inge mer, jag är trött. Hejdå.

Awesome.

Kommentarer
Postat av: tuva

hihih degen;)))))

2012-04-18 @ 21:10:55
URL: http://tuvaluvaogren.blogg.se/
Postat av: Kaisa

Mobba inte min stavning...

2012-04-19 @ 19:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback